Dag 2

Andra dagen hemma och jag har fullt upp. Måste passa på att njuta av dom sista dagarna av semestern. På måndag är det dags att jobba igen.
Idag har jag hunnit köpa skohylla och hatthylla till hallen, sen har jag varit hos Sara och hälsat på en runda. Ikväll ska jag vara hemma och njuta av att vara hemma. haha Ska passa på att göra en shoppinglista till Selma. Snart åker hon till USA och då ska hon minsann få att göra ;)

Uppdatering: Jag orkar inte ta på mig alla kläder jag köpte på semsternoch fota plus att det är så tråkigt med bilder på kläder bara så jag tänkte visa upp saker efterhand som jag använder dom. Koftan på bilden är från TallyWeil och skjortan från igår från TerraNova.


Vinden blåste så att jag fick horn. Men det passar mig bra kanske ;)

/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

haha rolig du är =) jo men sommaren får gärna vara kvar lite till hihi. för din skull haha!

2011-07-29 @ 19:39:02
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Julia Wilberts

Usch, jag börjar också jobba på måndag igen.. deprimerande! Gillar de zebramönstrade skorna du har på dig i headern (om det nu är Tanja som är på den bilden.. huhu)!

2011-07-29 @ 19:58:01
URL: http://juliawilberts.blogg.se/
Postat av: Olivia

hej där! kolla gärna in min splitternya blogg FashionIsland. :) Skulle vara kul med en bra start. KRAM!

2011-07-29 @ 20:03:00
URL: http://fashionisland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0