En ny ring

God morgon!
Idag ösregnar det! Lite tråkigt.
Igår var en lång dag. Efter Bridal Showern i lördag sov jag hemma hos Selma. Bruno var iväg på svensexa. När vi vaknat åkte vi och köpte goda frukostbullar, jag åt 4 st! haha
Sen satt vi hela förmiddagen och vek kartonger och pysslade e nmassa dekorationer till bröllopet.
Efter Selma var jag på kalas hos min lillebror och sen åkte jag hem till Sara. Jag har lovat henne att uppdatera här ofta nu så hon har något att göra ;)

Jag har inte tagit en enda bild från helgen. Men jag tänkte visa min fina ring så jag köpte i Ullared. Hittade även lite annat smått och gott där. Bla kavajen jag hade på dopet och ett par skor! Bilder få rjag lägga upp någon annan dag, nu måst ejag nämligen springa till jobb.

Ha en bra dag!



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0