En bra helg

Hej bloggen! Nu är jag tillbaka igen. För tillfället iaf. Jag har haft en bra helg och känner mig på bra humör. Blev sugen på ett blogginlägg=). Jag vill titta tillbaka i arkivet och komma ihåg denna helgen.

igår morse träffade jag Ann-Marie i stan och åt frukost. Det var på tiden att vi sågs, alldeles för länge sen. På eftermiddagen åkte jag och Selma till Väla. Båda var riktigt shoppingsugna och därför hittade vi inget så klart. På kvällen poppade jag popcorn och såg hela veckans Big Brother.

Idag vakande vi och åkte till Malmö på Resmässa. Det var superkul! Massa utställare och tävlingar. Vi fick riktigt bra tips om resor vi är sugna på att göra. Vem vet vi kasnke funderar om inför sommaren redan?=)






/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0