En ouftit?

God morgon! Idag är det onsdag och jag ska till stan med Detti och fixa inför ett av alla mina "projekt". Jag vet att mina inlägg har blivit lite opersonliga men jag håller på varje dag och fixar med mina projekt som jag kallar det=) Tyvvär är det inget jag kan berätta om här riktigt än, så det får mest bli bilder på snygga skor och kläder. Men det är ju kul det med, eller?=)

Förresten jag fotade ju en massa outfita för någon dag sen på en massa kläder jag inte hunnit använda än. Mest för att det är så himla kallt hela tiden.
Jag längtar till våren så jag kan få se ut så här! Älskar dessa skorna. Tyvärr gör dom aldrig sig rättvisa på bild, färgen blir lite gulaktigt konstigt. Det är precis samma färg som koftan i verkligheten=)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Nate

Snygga skor!

2011-03-05 @ 15:04:27
URL: http://natesnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0