Helgen igen

God morgon alla! Vilken riktig vårhelg det har varit. Solen har stårlat och det har varit massa plus grader.
I fredag somnade jag tidigt. Vet inte vad det är med mig har varit grymt trött hela veckan?

Men jag vakande pigg och utvilad iaf när Detti hämtade mig på lördagen för att åka till Lödde. Det var en perfekt shopping dag. Både jag och Detti hittade precis vad vi var ute efter. En vit skjorta och en svart volangtoppp till mig och världens snyggaste skor till Detti. Jag hittade också mina favoritsolglasögon fast i en annan färg. Vi hann med en glass på Max också. Så god den glassen var! Ska ni köpa glass någon gång köp den på MAX. hehe=)
Jag hann också med att läsa en stund i solen igår innan det var dags för Earth Hour på kvällen. Tände ljus i hela lägenten och spelade spel.

Idag har jag gått en lång promenad och ätit glass i solen. Ska fika med Selma om ett tag. Ikväll kommer Sara hit kasnke. För lite filmkväll eller bara en massa tjejsnack.


Nya solglasögon och ny topp=)

/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

japp vi släckte =) jag och killen tittade på serie på laptopen haha =) vad hittade du på? =)

2011-03-27 @ 21:09:18
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0