Då var helgen slut

Fredag: Idag var jag och Detti i stan och drack lite cider. Vi gick först till Shakespears så jag kunde titta på hockey. Sverige mötte Frankrike och vann. Så klart=). En runda på Steakhouse hann vi också med. När vi komm till Steakhouse blev vi båda plötsligt väldigt festsugna. Som tur var hade Detti kört, just för att vi inte skulle kunna festa! haha man måste ha sina knep :p

Lördag: Idag vakande jag supertidigt. Pumalagret hade utfösäljning. Kl 7 stod vi i kö. Jag köpte 2 par skor för 250 kr styck. Lagom pris. Efter shoppingen på Puma åt vi frukost i stan och sen åkte vi till Ekeby och tittade på soffor. Vi hittade en som skulle kunna bli rätt bra men jag har redan hittat min drömsoffa på IKEA. Vi får se vilken det blir!

Söndag: Idag har jag inte gjort någonting. Vaknade tidigt i morse och stack och tränade. Har längtat efter träning faktiskt. Jag har ju haft halsfluss oc hinte vågat träna förtidigt. Resten av dagen ha rjag varit allmänt rastlös. Nu kollar jag på hockey igen. Sverige möter Schweiz. Heja Sverige!











/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0