Helgen som gått

Här har det inte hänt mycket på sista tiden. Jag har varken haft ork eller tid att logga in. Alla kommentarer är tyvärr borta så jag kan inte svara på några=(

Jag har ju som sagt varit sjuk hela helgen men jag hade samtidigt massa planer som jag inte ville ställa in. Så jag har tagit mig igenom allt som en zombie ungefär=)

I lördags var vi hos Selma och solade på hennes altan. Vi grillade även en snabb runda. På kvällen kollade vi på hockey. Sverige förlorade mot Norge. Hallå?

Igår var jag i väg i Ullared för att köpa saker till nya lägenheten. Hittade en hel del trots att jag mådde dåligt! Bilder på allt får ni när det är på plats i nya lägenheten. Åhh vad jag längtar!=)

Nu ska jag nog lägga migoch vila lite. Är helt slut idag!

/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0