Kidnappad...

Ännu en ny vecka! Inte klokt som tiden går!! ska gifta mig om 26 dagar!! =)

I lördes väcktes jag tidigt av att dörren slogs upp till vårt sovrum och några maskerade typer hoppade in och tog med mig!!
De satte på ögonbindel så jag såg inte ett smack. Sen satte de mig i en bil som kändes som den bara gick runt o runt här i Ekeby.. och det isade det sig att den gjorde för 2 av kidnapparna höll på å packa på sig kläder till mig att ha under dagen!!

Sen efter att ha suttit ett tag i bilen så var vi framme och de ledde in mig i feslokalen de hyrt där de dukat upp till en lyxig champagne frukost!! Jättefint hade de gjort!!

Sen efter det så var vi som Tanja tidigare skrev på uppdrag, fotografering, lunch, dans.. JA EN MASSA!! Hade så underbart kul hela dagen.. De kunde inte ha planerat det bättre!! Är så himmla nöjd med dagen och kommer aldrig glömma den!!







En superlyckad dag helt enkelt!!

/Selma


Kommentarer
Postat av: Sanna<3

Grattiss:D<3

2011-05-30 @ 18:52:16
URL: http://sannamiree.blogg.se/
Postat av: Ivana

fin fina bilder!!!! =)

2011-06-08 @ 18:17:08
URL: http://ivannascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0