Helgen är här!

God morgon god morgon!
Nu är helgen här och jag har inga planer what so ever! Det känns superskönt! Jag har haft fullt upp i över en vecka så att slappa känns underbart.
Igår kväll var jag vi hembjudna till min mamma på Tacos men jag orkade inte, stannade hemma. Tittade på Top Model All Stars och läste lite men mesta tiden spenderade jag vid datorn.
Gjorde lite Wishlist med juloufits. (Lite tidigt kanske men det är faktiskt Julskyltning på söndag.) Jag är så sugen på att shoppa nu i could die! När lönen kommer ryker shoppingförbudet=)
Nu ska jag fortsätta att kolla kläder. Har redan hur mycket som helst jag ska lägga vantarna på=)

Bild från förra gången vi var hos mamma på spelkväll=)


/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0