Kär och galen!

God morgon!
Då var det onsdag och dags för Breaking Dawn. När jag var på bio i måndags såg jag trailern för filmen och jag blev ännu mer sugen!

Igår var vi hemma hos min bror och tittade på Kär och Galen. Jag hade hört att vinjetten skulle vara en ny. Det tyckte jag var tråkigt för jag kommer fortfarande ihåg hur den gick. Men det var samma som på 90talet, bara lite uppdaterad:) Programmet i sig var helt ok, det fick massa pluspoäng i kanten för att jag gillade det så mycket när jag var liten=)

Nu ska jag jobba sen möta tjejerna i stan! Ha en bra onsdag!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Lina S

söt bild :)

2011-11-17 @ 17:50:57
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0