Lite blandat

God morgon!
Igår låg jag i soffan hela kvällen. Jag läste en hel bok. Kunde inte sluta. Ni vet när boken är så bra att man hela tiden tänker: "Bara ett kapitel till".
Vet ni, jag är supersugen på att gå på bio! Snart ska vi gå och se Twilight och det ska bli kul men jag kan inte vänta till dess. Det finns en hel drös filmer på bio just nu som jag vill se. Bla Tower Heist, In Time och Contagion. Någon som sett och vet om dom är något att ha?
På tal om ha:P. Jag hittade detta fina armband på Forever21s hemsida. Älskar färgen och att det är blandat med guld. Kan tyvärr inte ha denna sortens armband, mina handleder är för smala så det glider bara av.
Nu måste jag springa till jobb. Ha en bra tisdag!



/Tanja


Kommentarer
Postat av: Lina S

Så fint :)

2011-11-08 @ 14:29:28
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Linnea

Sv: Hehe, jasså? JAg tar det som en komplimang att vara lik henne ;)

2011-11-08 @ 17:36:49
URL: http://linnealujak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0