Måndag..

Va e de för nån dag, e de en vanlig dag??? nää, hehe, det är Ultraljudsdags!! =) kl, 14:30 har vi tid! SÅ SPÄNNANDE!! Det enda tråkiga med idag är att jag jobbar kvällstur så jag kan inte va hemma med älsklingen efteråt utan måste återvända till jobb! men man kan ju hoppas att kvällen går förbi snabbt!!

Iallafall, förmiddagen ska jag spendera i soffan och bara göra ingenting och ta det lugnt!!
Igår jobbade jag och när jag kom hem så gjorde jag choklad-knäck! MUMS! så nu är första lussekatterna och choklad-knäcken klara!!

Den 15 december ska jag på julfest med jobbet på Marina plaza här i hbg! har hört att de har riktigt gott julbord där! men vad ska jag ha på mig? har liksom inga fina kläder som passar mig nu eller är passande att ha på sig när man är gravid haha!! =P Några tips på vart man kan köpa fina klänningar som passar runda magar?

Ha en bra dag!

/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0