Mystofflor från Lindex

Hej på er!
Idag har jag varit på Väla och shoppat trots shoppingförbud. Det var faktiskt ett väldigt nödvändigt köp. Det var mysiga inneskor/tofflor. Nu när det börjar på riktigt kallt blir mina fötter iskalla och så får jag ont i mina leder av det. Därför köpte jag dom varmaste tofflor jag kunde hitta med massa ludd och päls och grejor=) Får hoppas att det hjälper. Kan inte ha ont i fötterna,måste kunna använda alla mina klackar ju:)
På tal om klackar hade jag mina nya vinterstövletter idag från Köpenhamn. Första gången jag änvände dom så vi ta med gympaskor ifall jag fick akut sko skav eller något. Men dom var faktiskt väldigt sköna=)
Nu ska jag sätta mig framför TV:n äta gräddbullar och titta på Top Model All Stars ! Lätt bästa säsongen!





/Tanja


Kommentarer
Postat av: Lina S

Ja, riktigt snynd!

Mysiga tofflor :)

2011-11-10 @ 09:42:48
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0