Söndag..

Helgen har verkligen gått snabbt! Men det är inte så konstigt, har haft fullt upp hela tiden! =)

Igår var de ju som ni sett vår årliga halloweenfest, dock var det en mycket lugnare fest detta året! Vi skippade att ha festen i lokalen och hade det hemma hos mig och Bruno istället =)

Idag åkte vi till Kyrkogården, eller till tre olika faktiskt och tände ljus och la blommor och så sen kom vi hem och tog tag i städningen efter festen igår..

Tanja har redan lagt upp bilder från igår och jag tog ändå inte så många med min kamera! Men har 2 söta på vovvarna, som självklart var glada att festen var hemma i huset i år, för då fick dom vara med =)





haha den andra bilden var lite rolig =)

Ha en trevlig kväll!

/Selma


Kommentarer
Postat av: neli

haha ja beslutsångest är aldrig kul =( usch! får tänka lite mer haha. haha, jag önskar jag kunde köpa båda, men har inte tillräckligt med pengar till båda!

2011-11-06 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0