Vi spelade Kotte

God morgon! Jag har precis kommit ut ur duschen och ska fixa mig snart. Idag ska vi titta på Bröllopsklänningar till Detti. Ska bli superkul=)
Igår var det också kul. Vi hade spelkväll här. Vi spelade något frågespel och konstigt nog fick vi typ bara frågor som handlade om Finland. Vi är alla experter på Finalnd nu. Visste niu att Åbo heter Turku på finska? Och att Haparanda har en tvillingstad i Finland som heter Torneå? hehe
Sen spelade vi Kotte också. Kommer ni ihåg det spelet? Sååå roligt!!





Jag fastnade inte på bild igår men min tårta gjorde :)

/Tanja

Kommentarer
Postat av: linda

Ser mumsig ut :)

2011-11-13 @ 15:40:01
URL: http://soullfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0