Dags igen!

Jag har varit hema från jobb sen i fredes, för jag har haft mycket besvär med dessa gravidhormoner.. Har mått illa nästan hela dagarna och har inte kunnat behålla någon mat :( Gick ner 4 kg på 5 dagar.

Men så i tisdags ar vi hos barnmorskan och läkaren och läkaren gav mig medicin som tas mot detta (jag hade iiiingen aning att det fanns någon medicin man kunde ta mot det) och det verkar hjälpa nu, hoppas det fortsätter så!!

SÅ imorgon ska jag jobba, men är ledig i helgen så det blir en mjukstart vilket är bra!
i helgen är vi bjudna på födelsedagsfest! Hoppas jag har energin till att gå! men det känns så! =)

Nu ska jag fixa lite lunch och sen ska jag laga en maaaassa soppa som jag ska frysa in portionsvis så jag har lätt mat med mig till jobb! =)

Ha en bra dag!
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0