Fullt upp...

Idag har det varit en lång dag, jag har haft fullt upp.
Efter frukosten åkte vi iväg till en loppis där min mamma stod och sålde saker. Bla mina gamla skor! Vi körde en runda till bakluckeloppisen också bara för att kolla. Det är värsta grejen, alla pratar om det så jag blev nyfiken. Men loppis är inte min grej, orkar inte stå och rota bland alla grejor.
När vi blev hungriga åkte vi till IKEA och åt lunch. Dom har en ny rätt, panerad spätta med potatismos. Mums!=) Till efterrätt köpt vi varsin gräddbulle på Gräddbullerian. Jag tog lakrits och vit choklad denna gången. Så underbart god den var! haha
Kl 4 var det dags för hockey och en försmak av vintern. Så kallt det var! Tyvärr var matchen inget roligt, HHC förlorade.
Nu är jag helt slut, har haft huvudvärk hela helgen så ska ligga i soffan resten av kvällen...




/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0