Cheerleader

Jaha nu sitter jag här igen och har inget att skriva om. Somnade kl 8 igår och idag har jag legat i soffan sen jag kom hem. Inte vidare kul att berätta om det=)
Jag väntar mest på att få mail från AmiClubWear och WetSeal om att dom skickat mina saker jag beställt. På tal om det så har jag inte visat upp min Halloween dräkt jag ska ha i år. Jag har velat vara cheerleader dom andra åren men alla dräkter har varit så korta att man visat magen och det är inte min grej. Hittade denna i år och då fick jag ju passa på=)
Längtar till Halloween!


/Tanja


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jag är en äkta cheerleader jag så en sån dräkt är nog it´gnet för mig... jag kan ju bara ta min vanliga xD men det är kul att se att folk klär ut sig till oss

2012-10-14 @ 16:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0