Hemma igen!!

Jag kan inte förklara hur skönt det är att vara hemma igen!! UNDERBART!! 5 veckor är alldeles för länge att vara borta!! Det har varit en bra resa iallafall, superbra väder.. Har hunnit med en hel del shopping åsså!! kan tyvärr inte lägga upp några bilder för min dator har inte varit normal de sista veckorna! måste åka till stället och byta den, tror inte garantin har gått ut än.. och har den det så måste jag köpa en ny.. :S Just nu så kämpar jag med att hålla mig vaken.. vill bara sova hela tiden, men då kan jag inte sova inatt!! Detta med tidsskillnaden blir bara jobbigare och jobbigare, ju äldre man blir!! Nu ska jag se om jag kan få tag på lite svenskt godis!! börjar bli väldigt sugen!! /Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0