Lite shopping

Då var det söndag. Idag har det varit ännu finare väder än igår.
Sofia och Sara kom förbi en stund i förmiddags på frukost. Äntligen kunde vi ses. Jag har fått ställa in varenda gång för jag har varit sjuk! När dom gick vid två satte jag mig faktiskt på balkongen och solade. Helt underbart! hehe nu väntar jag på Detti, vi ska gå en promenad.

Jag har förresten beställt från WetSeal, en massa spetslinne. Jag fick ett av Selma när hon varit i USA och trivdes superbra i det. Så snyggt att ha under alla koftor nu i höst/vinter! Det har gått ett tag sen jag beställde där nu och det inte funkade så nu får vi hålla tummarna för att det går som det ska!


/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0