Pannkaksladan

Underbar dag idag! Solen skiner och det är varmt.
Vi började dagen med att åka till Lager157. Jag har aldrig varit där och tänkte se om det var något för mig, men nej det var det inte. Iaf väl där såg vi en reklamskylt för Pannkaksladan och vi blev så klart sugna på pannkakor. Vi beställde pannkakor med allt möjligt konstigt på. Jag ska erkänna att jag har ätit godare pannkakor men hela upplevelsen var värt det. Det ligger på en bondgård (jag visste inte det och hade klackar på mig hehe) och "ladan" är inredd helt i amerikansk Western stil. På gården finns djur och mysig natur! Vi var där en bra stund och bara satt och njöt.
Nu är potatisgratängen i ugnen för ikväll blir det en hemmakväll.










/Tanja

Kommentarer
Postat av: Emma R

Var ligger den ladan någonstans? =o)

2011-09-26 @ 09:36:48
URL: http://hickhack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0