Private Practice är Greys Anatomy?

Jag känner mig lite höstdeppig nu för tiden. Vill helst bara ligga i soffan och halvglo på tv. Egentligen hatar jag att titta på tv. Känner mig alltid rastlös och uttråkad framför tvn. Men nu är det tydligen inte så längre. Tror jag har blivit lite för van vid tv nu när jag varit så sjuk hela tiden. Dags för lite Tv detox kanske=)

På tal om Tv så har jag börjat titta på Private Practice på tv11. Idag när jag zappade över till kanal5 så var det private pratctice där fast det var Greys anatomy? Hallå hur går det ihop? Någon som hur det hänger ihop?

Imorgon ska gänget ut och äta i stan. Jag bokade bord på en restaurang med Marängswiss på menyn, det verkar vara den nya "It" efterrätten. Fler och fler får det på sina menyer. Iaf så ska det blir skönt att få klä upp sig lite. Jag älskar att välja och vraka i garderoben och sen gå hemifrån och känna sig fin! Det behövs nu när hösten är här!

/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0