Köpenhamn i lördags

I fredags fyllde jag 27 år så tidigt på lördagen bar det av till Köpenhamn för en massa shopping. Tyvärr var vädret inte det roligaste, 10 grader, blåsigt och regnigt. Men vi hade en mysig dag i Köpenhamn ändå.
Jag älskar att åka till Köpenhamn, först båtresan och sen det allra bästa tågresan. Får alltid en positivkänsla i kroppen under tågresan, det händer alltid något kul i slutet, oftast hoppar man av på Kastrup och fortsätter utomlands=)
Det blev bara ett halvbra kort då jag inte var på fotohumör, men inlägg utan foto är tråkiga så ni får nöja er  med detta=)
I söndags skulle jag och min mamma fira min födelsedag i Ullared. Tyvärr blev jag sjuk efter bara 1 timme där så shoppingen fick lida. Han inte köpa så mycket innan vi var tvugna att åka hem=(

 

/Tanja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0