Festen igår

Festen igår var bland dom bästa fast det inte började så bra!
Det var typ snöstorm när vi skulle köra och väl på festen har dom inga cider så jag skulle dricka redbull vodka. Vem visste att redbull innehåller gluten? Inte jag iaf så jag hann dricka lite innan jag upptäckte det. Fick ont i magen men allt gick över när Dara började sjunga! Hon är absolut bäst, sån utstrålning och energi på scenen. Det är inte en människa som är stilla när hon kommer igång! Jag har aldrig varit på en Dara Bubamara fest där svetten inte rinner... Det var imma på alla speglar och plaststolarna var helt fuktiga. Haha alla såg hemska ut i slutet av kvällen, men vad gör det?=)
Idag mår man som man förtjänar men det kan jag stå ut med=)













/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

oh my god vad dara har blivit ful!!! synd för hon var sjukt söt innan hon började spruta i sig en massa och operera sig haha.



åh tack för tipset hihi. tror inte du tipsat om den faktiskt =)

2012-04-07 @ 16:22:19
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0