Greek

Igår såg vi färdigt på det allra sista Greek avsnittet och det kom fakstiskt en liten tår måste jag säga! Det känns skönt att det är slut för det har totalt tagit över mitt liv men vad ska jag göra nu istället liksom? haha

Greek handlar om syskonen Casey och Rusty, Caseys bästa vän Ashleigh och ärkerivalerna som förut var bästa vänner Cappie och Evan. Alla är det med i olika fraternitys och sororitys.
Man får se dom göra misstag, kämpa med sina förhållanden, med skolan och med livet i allmänhet. Man får också följa deras respektive hus när dom tävlar om att bli det bästa på campus! 

Mycket dramatik i serien och det är ju alltid roligt. Dessutom känns karaktäerna väldigt naturliga och inte tillgjorda. Alla är lagom söta, lagom smala och lagom framgångsrika.

Så har du typ 50-60 timmar som du inte vet hur du ska spendera framöver kan jag verkligen rekomendera denna serie. Men jag måste varna dig, man blir beroende!



/Tanja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0