Vita jeans

God morgon! Är det bara jag men är det inte extremt svårt att vakna på morgonen? Man sover och sover men det blir aldrig nog liksom. Måste vara vädret. Vi behöver lite sol, vårt förråd på D-vitamin är nog slut nu. hehe
Nu är veckan snart slut och jag har inte gjort något vettigt alls. Jag bara tittar på Greek. Jag längtar faktiskt tills det är slut så jag kan få mitt liv tillbaka! haha

Köpte ju några nya byxor för ett tag sen, bla ett par nya vita. Dessa är från BikBok, dom är rätt bra för dom är inte så genomskinliga. I vanliga fall brukar mankunna se allt genom vita jeans. Tycker det är så fult, speciellt när man ser alla sömmar.
Längtar tills det blir varmt och man bara kan slänga på sig en topp och vita jeans!



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0