Hemmakär

God morgon god morgon!
Idag vaknade jag på bra humör! Ser fram emot dagen. Först ska jag bara lata mig sen måste jag ut i köket och laga mat för ikväll kommer Sara hit. Vi skulle ut och festat men det blir nog bara en mysig hemmakväll istället. Ingen av oss är så sugen på att slå klackarna i taket direkt.
 
Igår var vi i stan och åt på Brooklyn. Det var gott men guud vilket himla liv det var där. Det är en väldigt liten restaurang med borden tätt ihop så det kan lätt bli stimmigt där. Vi åt sen åkte vi faktiskt hem. Mitt huvud orkade inte med allt ljud. Så det blev hem och mysa i soffan istället:)
 
Har blivit lite hemmakär på sista tiden. Det går i perioder, en period vill jag bara ut i stan och klä upp mig och flänga rundor sen tröttnar jag på det och längtar hem hela tiden. Vill bara vara hemma och inte göra något alls. Just nu har jag nog en hemma period. hehe
 
Hoppas ni alla får en bra lördag iaf, outfit bilder kommer sen förresten.
 
 
/Tanja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0