I'm in Miami, Bitch!

Eller snart iaf. Justr nu befinner jag mig i Fort Lauderdale. Vi kom hit igår kväll vid 8. Efter 26 timmars resa var vi äntligen framme! Det började kännas värt det redan när vi kom fram till biluthyrningen och man fick välja från ett helt garage vilken bil man ville ha. Vi velade länge, jag var sugen på en vit men jag fick ge mig till slut. Sen ut på vägarna som var kantade med palmer och reageton på radion!

Idag har vi cruisat rundor och kollat läget. Det är lite kyligt idag, lite kalla vindar. Det ska bli varmare senare i veckan!  Snart ska vi som sagt åka in till Miami och kolla läget där lite, sen ikväll ska vi gå på basketmatch.

Kommer nog uppdatera rätt mycket härifrån underbara Florida känner jag. Wi-fi överallt ju ;)

 
 
 
/Tanja
 
 

Kommentarer
Postat av: britt

Ohh... vad härligt det ser ut! Vilken bil ni har, världens lyxbil ju :)Nu är jag faktisk lite grön av avund ..

2012-12-22 @ 19:47:07
Postat av: Anonym

Åh så härligt!:) Hoppas du får en rolig och skön semester där :)

2012-12-23 @ 11:35:24
Postat av: Matea

Åh, hoppas ni har det bra, vilka underbara bilder!!

2012-12-29 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0