Moilas glutenfria pizza

När jag skulle köpa bröd sist såg jag att det även fanns frysta pizzor i frysen. Jag var inte så förtjust i pizzor man gör hemma i ugnen innan jag blev glutenfri ens men pizzan såg så himla god ut på bilden så jag var tvungen att prova.
Och det var ju tur för jag måste säga att den var väldigt god!
Märket heter Moilas. Har aldrig sett det innan men ska börja kolla rundor efter andra saker också tänkte jag. Pizzan fick ju högsta poäng=) Den var dyr så klart men det är ju allt annat glutenfritt också tyvärr...
Har köpt hem ett par till. Måste passa på när man hittar något gott som man bara kan slänga in i ugnen. Det är lite dåligt med det annars på den glutenfria fronten.
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0