Onsdag..

Jahapp.. Min första dag på min "ledighet" Jag har valt att sluta jobba fulltid nu.. även om deet fortfarande är 3 månader kvar till beräknad förlossning. Men jag läser några kurser på distans och kommer även jobba några timmar när det behövs på jobb..

SÅ! Idag är min första dag som ledig och jag har inte kunnat sova länge, men det gör inget jag har en mängd grejer som ska fixas idag! Just nu sitter jag med skolarbete.

Senare idag ska jag träffa tjejerna på väla och ta en bit mat och kolla runt i affärer! Ska bli kul att träffa dem!!

Igår fottade vi magen för det har vi glömt de senaste 2 veckorna, tiden flyger bara förbi! Imorgon går jag in i
v28! Inte klokt! Det börjar närma sig!



som ni ser växer magen för fullt! Man kan ju undra hur den ska kunna fortsätta växa de kommande 3 månaderna!! hahah!

Ha en bra dag alla!!

/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0