Ännu fler serier

Jag tipsade för några dagar sen om serien Suburgatory. Jag är inne i en period just nu när jag älskar att kolla på serier. Så när Suburgatory var slut var jag tvungen att hitta en annan. Började titta på serien 2Broke Girls och så rolig den var! Ni vet när man får sånna skrattanfall med kramp? Typ så rolig är den=)

Handlar om Max som bor i Brooklyn och jobbar på en diner. En dag blir Caroline nyanställd. Caroline visar sig vara en rik Manhattan tjej som fick alla hennes pengar tagna ifrån henne när det visat sig att hennes pappat förskingrat pengar.
När alla vänner vänder Caroline ryggen, finns Max där.

Denna serien är så roligt. Caroline är typiskt rik, som aldrig fått ett nej i hel asitt liv, Max är typiskt tuff tjej som fått kämpa sig till allt. På dinern jobbar också en japansk chef och en ukrainsk kock.

Ni måste se denna serien=)





/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0