Dagen igår

God morgon!
Ny dag idag. Igår var en busy dag, fanns inte en sekund över för att blogga. När vi vakande åkte vi en runda till Familia för att byta en väska jag köpte. (Visar sen).
Sen åkte vi och handlade en massa mat! Längtar till jag får äta den, haha.
Lite senare var det dags att möta upp Sara i stan för att äta kebabtallrik på Haket. Där var det alldeles för högljutt (vi har ju blivit gamla tanter som ni vet) så vi gick vidare till Utposten, sen när jag blev rastlös köpte vi glass på McDonalds. Sen satte vi oss på Shakespeare och kände oss gamla bland alla nyblivna 18-åringar som dansade och sjöng till låtar vi aldrig hört. Sen när vi kände igen någon låt så var det tyst! haha
Sist gick vi en runda till Steakhouse och fick panik när vi insåg att bussarna gick som på en söndag och sista gick 2 min senare!
Det var en rolig kväll=)

Ikväll är det 25-årsfest hos detti. Det ser vi fram emot!=)


/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0