Nu är julen över

Jag städar för fullt här hemma. Plockade bort julen i morse när jag vaknade sen tog jag en paus för att åka och klippa mig. Älskar att klippa mig. Det är så skönt att sitta där och bli ompysslad. I vanliga fall är det lite sorligt också för mitt hår blir kortare haha. Idag kändes det bara bra, håret var mycket finare och friskare efter!
Nu ska jag fortsätta städa här hemma sen nä rjag varit duktig blir min belöning att titta på mina serier! Switched at Birth är tillbaka och en massa nya serier som har haft premiär ska jag nog också hinna med.
Måste passa på att njuta av mina sista lediga dagar!=)

/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

åh tack snälla du som sa till vart armbanden är ifrån! gulligt av dig =) fan att dem var så dyra haha =(

2012-01-04 @ 16:06:09
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0