Timberland med klack

God morgon! Idag är jag på bättre humör. Vet inte vad det var med mig igår. Idag händer inget speciellt Jag ska baka frukostbullar tror jag, med massa vallmofrö! Sen om det finns tid och ork blir den nog en rund abiljard. Jag gillar attt spela biljar dmen det var rätt länge sen nu.

På tal om något helt annat. Jag sa för rätt länge sen att jag tyckte det var så snyggt med Timberland skor med klack. Har haftr ögonen öppna hela tiden men hittar inga. När jag tittade på Suburgatory för någondags sen hade Dallas ett par på sig. Sååå snygga! Måste få tag i ett par!


Minus dom gula skorsnöerna då=)

/Tanja

Kommentarer
Postat av: Marieh

Grymt! Jag såg dem också och de är verkligen snygga

2012-01-15 @ 22:50:45
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0