Bröllopsshopping

Idag har jag varit i stan och på Väla med Detti och Mira. Vi har sprungit rundor som galningar och letat efter en klänning till Mira som hon ska ha på bröllopet. Jag kände mig som en riktigt Personal shopper! Tror det är ett yrke som hade passat mig! hehe
Vi hittade iaf jättefin klänning till henne med matchade skor, väska och smycken!
På tal om bröllop och klänningar så är jag jättenöjd med min tärnklänning! Den är insydd och hänger i garderoben och bara väntar på att få bli använd...I och med att bröllopet är i Ungern och det är vääldigt varmt och min klänning är en långklänning med mycket tyg har jag köpt en annan klänning jag ska byta om till sen på festen för att slippa få värmeslag (vilket jag säkert kommer få ändå). Letade väldigt länge efter en extra klänning. Det var rätt mycket krav den hade på sig! Den skulle vara samma färg som tärnklänningen (så klart), kort och lite tight men inte för kort och tight och samtidigt lite finare! Hehe inte lätt, men till slut hittade jag en på Vero Modas hemsida. Då fanns den så klart bara i L men idag hade det kommit in i XS igen så jag snabbade mig och beställde den! Så nu längtar jag verkligen till bröllopet! Alla fina klänningar, massa festande och fint väder! Längtar, längtar, längtar!
Det är ju tur att jag kan skriva en hel roman och klänningar bara! Haha men men...
Ha en bra kväll allihop!
 
CLOUD S/L SHORT DRESS MIX BOOS, FUCHSIA PURPLE, large
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Detti

Klänningen var mycket snyggare på dig än på modellen!

2012-07-12 @ 20:50:08
Postat av: Britt

Ohhh.. vad klänningen är fin! Önskar jag kunde ha något liknande.. finns det för "tjockmagade" 50+ :are?

2012-07-13 @ 09:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0