Massa att göra

Tisdag idag och idag är det en sånn dag när man bara har hur mycket som helst att göra! Tvätta, packa upp, laga mat och fixa och ordna i allmänhet! Igår var jag för lat för att göra någonting så får skylla mig själv att jag får göra allt idag. Jag låg bara i soffan igår och tittade på alla serier jag missat när jag var iväg!
 
Måste bara berätta förresten om bilden nedanför. När vi hade varit på West Gate och shoppat såg jag den stora fina skylten och tänkte att det blir en skitsnygg bild till bloggen. Klättrade upp på någon stenpelare och precis när kortet skulle tas kom den stora arbetsbilgrejen och ställde sig precis framför mig, så det blev inget kort! Haha snacka om att jag blev snopen!
 
 
/Tanja
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för titten:) Fin blogg du har. Kram Linda

2012-07-31 @ 21:08:29
URL: http://linwiz.blogg.se
Postat av: Linda

Tack för titten:) Fin blogg du har. Kram Linda

2012-07-31 @ 21:09:08
URL: http://linwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0