Ny klänning - Så fin

God morgon! Uppe med tuppen idag igen. Jag kan helt enkelt inte sova länge! Är verkligen morgonmänniska. Får allt gjort på morgonen, på kvällarna är jag alltid för trött.
Igår var Kiki här så vi låg och solade på gräsmattan. Eller försökte iaf, det var en hel del moln! Ska det vara så svårt att få lite sol på sin semester? hehe
Lägger in en bild på klänningen jag köpte från i tisdag. Stod och velade länge, om jag skulle eller inte. Använder ju inte klänningar så mycket. Men tillsut tog jag den och det är jag glad för! Den är så himla fin! Det var det nog fler som tyckte för dä rhängde hur många som helst när vi kom sen när vi gick var den slutsåld!
 
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Britt

Ohhh.. så fin! Tur du tog den ändå =)

2012-07-05 @ 10:33:57
Postat av: nck

Ett toppen köp! Var riktigt fin på dig!

2012-07-05 @ 14:48:37
URL: http://ncks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0