2 dåliga serier

Breaking Pointe:
För någon vecka sen hade en ny serie premiär. Breaking Pointe. Handlar om ett gäng balettdansöser på en känd balettskola typ. Mer än så kan jag inte berätta om den för jag såg typ 15 min av första avsnittet sen stängde jag av. Väldigt tråkig!



Pregnant in Heels:
Såg också första avsnittet av Pregnant in Heels. Om en konsult som hjälper gravida par med allt dom önskar sig. Ett par ville ha hjälp att välja det perfekta namnet och ett par ville ha hjälp med att inreda en barnkammare, utan färg och utan leksaker! Rätt tramsig serie. Såg färdigt avsnittet men är inte sugen på att se fler!



Så detta är alltså 2 serier ni inte ska slösa er tid på enligt mig!

/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0