Bra på att matcha

Jag efterlyser det fina vädret! Någon som vet vart det tagit vägen? Just nu regnar det iaf inte så jag ska äta frukost lite snabbt och sen gå iväg till Coop och handla mat till ikväll. Det blir tjejmiddag här hemma. Alla i gänget kan komma för engångskull. Det är inte ofta vi alla är samlade så det ska bli jättekul!

Igår var jag bara hemma. Var väldigt sugen på att hitta på något kul men när det väl kom till kritan så orkade jag ingeting. Åt lite chips och läste lite tidningar.

Har inte klätt upp mig på länge så har inga roliga outfitbilder att visa er. Så här sitter jag i mjukisbyxor och tittar igenom andras outfitbilder. Någon som alltid matchar sina kläder perfekt tycker  jag är Jennifer Lopez. Kläderna kanske inte alltid är så snygga i sig men matcha kan hon!


/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0