Bunheads

För några veckor sen hade en ny serie premiär. Bunheads. Jag såg första avsnittet och kunde inte bestämma mig. Är den bra eller dålig? Gav det en chans till och kunde fortfarande inte bestämma mig. Har nu sett tredje avsnittet och tror att ja ghar bestämt mig. Den är dålig! Eller egentligen är historien rätt bra, men jag tål inte hon som spelar huvudrollen! Tycker hon är överdriven och gillar inte hur hon "tolkar"sin rollfigur.
 
Kankse ska berätta om vad serien handlar om, för er som fortfarande är intresserade efter min dåliga recension=)
 
Michelles dröm har alltid varit att bli en professionell dansare men har inte lyckas bli mer än en Las Vegas Showgirl. När snälla omtänksamma Hubble helt plöstligt friar till henne säger hon konstigt nog "Ja" och flyttar med honom till staden Paradise, där han oturligt nog bor med sin excentriska mamma som driver en balettskola med många talangfulla unga tjejer.
 
Synd att jag inte gillar skådespelaren för historien är väldigt lovande!
 
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Jessa

sv: Tack! För egen del så tog det ett tag att vänja sig vid mönstret, brukar inte gilla stormönstrat, men denna var fin... :)

2012-06-29 @ 23:05:50
URL: http://kringeltokan.nu
Postat av: A.

Jag har funderat på att ge denna en chans men filmer och serier om dans har en tendens att bli väldigt förutsägbara och framför allt läggs mer tid på dansnummer än karaktärsutveckling. Men jag har hört att det är av skaparna bakom Gilmore Girls och den var ju mysig. Kanskekanske!

2012-07-05 @ 17:37:47
URL: http://jagvetingenting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0