Dåligt humör

Sitter här och ärlite småirriterad. Har lite saker jag måste fixa innan mitt humör kan bli bra igen känns det som. Det finns en massa "kanske" just nu och jag kan aldrig slappna av förrän det är "ja" eller "nej" istället.
Sen dödar detta vädret mig. Vill använda mina sommarkläder! Har massa som bara väntar på  mig i garderoben!
Men för att tänka positivt så såg jag på väderleksrapporten en liten liten sol som tittade fram om sådär 10 dagar! haha Sen är det ju torsdag idag vilket betyder helg imorgon! Wie=) Har massa "eventuellt" inför helgen så vi får se vart det slutar=)
Håller på att värma några kanelbullar i ugnen så snart kryper jag ner i soffan med min bok (har inte tröttnat än på alla vampyrgrejor) och kanelbullar!
Hoppas ni får en trevlig kväll!



/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0