Glutenfritt på Varberg stadshotell och Asia Spa

Det blev många måltider på Varbergs Stadshotell i helgen. 2 middagar, 2 luncher och 2 frukostar. Däremellan blev det en hel del fika:)
För en kräsen glutenintolerant som jag ;) var det rena himmelriket! Medans den vanliga maten som serverades till alla andra var konstig och over the top fick jag grillad oxfile, potatis och bearnaisesås. Kan det bli bättre?=)
När det andra fick fika och massa kakor fanns det alltid en god glutenfri kaka till mig sidan om!
Det ända jag kan "klaga" på var frukosten. Det fanns glutenfritt bröd men jag tyckte tyvärr det var lite torrt.
Men jag måste säga att Varbergs stadshotell fick många plus när det kom till glutenfri mat. Personalen får också en massa plus. Alla var väldigt omtänksamma och ville verkligen att det skulle bli rätt!



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0