Helg..

Då var det fredag igen.. Det innebär att jag nu är i vecka 32 !! inte illa, det närmar sig!!

Veckan började inte särskilt bra för mig. I måndes så hade jag vanliga graviditets illamåendet som fortfarande kommer då och då, så jag kräktes och då lyckades jag spräcka nåt kärl i magen eller nånstans i närheten för jag kunde inte sluta kräka upp blod.. =S Jag väntade på att det skulle läka ihop av sig självt, men det gjorde det inte och jag blev svag av allt som hände.. Med tanka på bebisen i magen så vi åkte in till akuten och jag blev undersökt och sedan inlagd för att få dropp att ersätta all vätska jag förlorat.. De satte även en sån tradig ventrikel sond för att avlasta, men den gjorde bara allt mycket värre så efter 2 timmar slapp jag den!

under tisdagen blev jag piggare och fick åka hem igen! Så det var en snabb sjukhusvisit! Känns konstigt att vara patient för en gångs skull.. Men även lärorikt! Min tanke när vi åkte hem från sjukhuset var att nästa gång vi går därifrån så är det ju förmodligen när vi har fått vår bebis! <3

Iallafall. Idag känner jag mig mycket piggare och ser fram emot helg med älsklingen! Men först en fredag fylld med studier!!!

/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0