Lördag och söndag

Då var det söndag igen. Helgen bara flyger föbi.
Igår var vi en runda på Familia lite snabbt. Jag är väldigt shoppingsugen just nu! Men jag hittade inget.
På kvällen åkte jag vidare hem till Kiki för lite examensfest. Det blev en såndär lugn kväll när man bara sitter och snackar massa och har det mysigt med god tårta=)
Just nu håller jag på att baka bullar och sen blir det en promenad med Maja. Sen får vi se vad mer dagen bjuder på...
Förresten så är våra skor i Sverige nu (dom vi beställde för typ 100 år sen) så vi borde få dom när som :)



/Tanja


Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas de kommer snart då:)Förresten jag kan nog ses nästa Söndag,men innan 16 isåfall

2012-05-13 @ 11:55:03
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0