Minisemester

Idag gav min huvudvärk äntligen med sig! Och för att fira detta åkte jag med mamma till Ullared. Hittade inte så mycket men en masa koftor i olika färger. Kunde inte bestämma mig vilken färg jag skulle köpa så köpte alla. Har redan den i svart och trivs bra i den så jag tänkte: Varför inte? =)
Vad har jag mer hittat på dessa 4 dagar som jag varit ledig? Har tittat på hockey så klart men det var inte så mycket att se. Sverige skandal förlorade mot Tjeckien i kvartsfinalen så det hockeyVM tog slut snabbt.
I fredag var jag hemma hos Sofia på tjejkväll. Det var behövligt. Vi har inte setts på länge så vi tyckte verkligen det var dags att ta tag i det. Jag sov över där för hon bor ju långt ut på landet ;P och dagen efter åkte til till Väla för fika och shopping. Hittade snygga jeans på Cassels. (Kankse redan skrivit det i ett annat inlägg?)
Nu är det dags för söndagsmys framför tv. Imorgon är det tillbaka till jobb som gäller.



Koftan som jag köpte fler färger av idag. Brun, beige, vit och blå. Överdrivet många =) Ska nog förresten köpa skorna på bilden också i fler färger för dom var väldigt sköna! Typiskt mig att köpa samma sak i tusen olika fäger;)

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0