Titta på tösabiten!

Var en runda i stan med Detti i dag. Vi skulle fika men när vi kom till Utposten hade dom erbjudande om kyckling, stekt potatis och bearnaisesås för 65 kr. Så det blev det istället! Det var väldigt gott!
Vi passade på att sitta ute för det var varmt och solen sken!

På väg till Utposten när vi skulle fota lite outfit bilder så hör jag två söta tanter sidan om mig...
"Nämen titta på tösabiten! Vilka klackar!" Sen kom dom fram till mig och fick mig att lova att jag inte skulle springa i klackarna utan bara sitta ner. Haha så söta var dom. Dom avslutade med att säga att dom hade minsan också haft sånna klackar en gång i tiden!









/Tanja


Kommentarer
Postat av: Britt

Jag har också haft sådana klackar en gång i tiden :)

2012-05-04 @ 07:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0