Torsdag

Torsdag idag. Min tidiga dag. Ska fika med Sara idag någonstans.
Igår tittade jag på Real housewives of New Jersey. Som jag sagt innan så är det lätt roligaste serien MEN dom senaste 8-9 avsnitten har bara handlat om allas bråk med Teresa. Get over it, its getting old liksom! De måste hända något annat till och med jag börjar trötta. Teresa är helt dum i huvudet och det spelar ingen roll att alla bråkar med henne för hon kommer aldrig fatta ändå!
Hockey tittade jag också på igår. Sverige-Tyskland. Såg bara första perioden sen somnade jag. Ögonen ville inte hålla sig öppna! Men läste i morse att Sverige vann, så bra! På fredag är det match igen. Mot Ryssland denna gång. Ska bli spännande!



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0