Två

God morgon.. Vaknade 06:09 idag av att nåt band eller någon orkester spelar utomhus.. jag trodde jag hade försvoit mig till typ kl 12 men neeej.. Ajaaa, nu är jag uppe och kommer hinna få en massa gjort idag!!

Igår var Fia och Carro här på lite grillkväll, eftersom mannen min hade fotbollsträning så fick vi tjejer fira valborg.. Det var mycket trevligt! Hade ju underbart väder.. som verkar fortsätta idag!!

Idag är det 2 dagar kvar till BF, men jag har en känsla av att den lille inne i min mage inte kommer titta ut i tid.. Så får vänta lite till..

Idag är det operation gräsmatta (mossmatta) som gäller.. Vår gräsmatta består typ bara av mossa, så iddag ska den dödas, krattas bort och sen ska nytt gräs sås!! Wish us luck! Mina föräldrar kommer hit och hjälper oss.. =)

Nu, dags för kaffe!!




Ha en bra dag alla!!

/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0