Fredag

God morgon! Idag är det fredag och äntligen helg. Ska till stan ikväll och äta. Det börjar bli riktigt kallt ute så ska nog ha mina nya stövletter på mig så jag inte fryser om mina små fötter:)
Imorgon ska jag och Sara festa till det lite. Var det tänkt från början iaf. Varken jag eller hon känner sig jättesugen så vi avvaktar lite och ser hur det blir.
På tal om att det börjar bli kallt och minusgrader. Guud vad jag längtar efter värmen och sommaren. Är det såhär varenda vinter? Spenderar man halva tiden av sitt liv med att längta efter värmen? haha
 
Bild från någon uteservering i somras.
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Härligt att äta ute! :) Hoppas det blir en trevlig kväll.

2012-11-30 @ 11:18:00
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0