The (Im)perfect Girlfriend - Lucy Anne Holmes

När jag läste vad denna boken skulle handla om täntke jag genast att den verkade väldigt rolig och bra. Så fel jag hade!
 
Sarah är tjejen som äntligen lyckats hitta den perfekta pojkvännen. Samtidigt har hon fått en roll i en äkta hollywood film. Livet leker! Tills det börjar gå utför.
 
Kan inte riktigt skriva mer om handlingen för den handlade inte direkt om något. Kändes hela tiden som handlingen stod still och man kom ingenvart. Dessutom retade jag mig på huvudpersonen och hennes dåliga självkänsla! Efter mycket om och men kom jag äntligen till slutet som visade sig förstöra boken ännu mer för mig!
 
Nä kort och gott, slösa inte er tid på denna!
 
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0